Re: Kilka pytan o wymianie sprzetu

Autor: Jack <jackjn_at_wp.pl>
Data: Tue 22 Feb 2005 - 14:21:53 MET

--
Witam
Co do procka to Athlon XP 2400+ 266FSB niestety nie Barton, a czy mnoznik
mam odblokowany to jeszcze nie wiem. Narazie mam go ustawionego na szynie
FSB 333 i chodzi 12x 166 = 2400+. Mnoznikiem moge sie bawic w dol, ale w
gore jeszcze nie probowalem. Plyta natomiast obsluguje Semprona, to Epox
8DRA+ PRO.
A ta graficzna co mam R9000Pro do czego mozna porownac ? I lepiej chyba
doplacic troszke i wziac R9550 zamiast tego 9250 ?
Dzieki za pomoc
Pozdrawiam
Jack