Re: [TV-Out problem] Radeon Hercules 3D Prophet

Autor: PiterS <pestach_at_DELETEpoczta.onet.pl>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 22:36:23 MET

> Jakbyś zamiast wysyłać wszędzie pytania poszukał, to by się okazało, że to
> gniazdo to całkiem typowe, i że S-VHS to to samo, co S-Video i jeszcze wiele
> innych rzeczy by się rozjaśniło...

Hercules chyba jednak coś mieszał z tymi gniazdami. Dwa lata temu miałem
jeszcze Herculesa Radeon 8500 i podłączałem mu zwykły przewód SVHS do
telewizora przez wejście SVHS z przodu telewizora i działało bez problemu.
Później kupiłem sobie Herculesa Radeon 9700 i nagle okazało się, że ten
przewód nie działa. Nie działał nawet ten dołączony do karty.
Przelutowywałem wtyczkę ale miałem tylko czarno-biały obraz. Myślałem że
karta jest padnięta. Dopiero jak kupiłem przejściówkę SVHS/Euro z
przełączaniem we/wy to zaczęło działać - oczywiście sygnał wchodzi do TV
przez Eurozłącze a przewód SVHS dalej ten sam.

--
Epox EP-8KRA2+ + Barton 2500@3200 + 2 x 512 MB Twinmos PC3200
LCD Iiyama AS 4821DTBK + Hercules Radeon 9700 128 MB + SkyStar 2