Re: jaki ups??

Autor: KSX <k_strzelecBZDURY_at_op.pl>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 19:27:36 MET

Dnia Mon, 21 Feb 2005 14:00:27 +0100, Marcin Marski napisał(a):

> A jak wroci i znowu zdechnie, i tak kilka razy?? Wiem wiem, paranoja.

to nie jest paranoja. przy "niewielkim zwarciu na linii energetycznej" po
wyłączeniu zasilanie po pewnym czasie włączane jest napięcie automatycznie.
po to, że może np. ta gałąż już spadła co robiła zwarcie. ponowne
załączenia i wyłączenia napięcia mogą pojawiać się kilkukrotnie.
btw:
mojemu szwagrowi przy takich włączeniach i wyłączeniach napięcia spaliło
połowę kompa (w nocy, komp teoretycznie wyłączony [oczywiście atx, nie
odłączony z gniazda])

--
-= KSX =-    [GG]: 490364
Odpowiadając wytnij bzdury z adresu.