Re: jaki ups??

Autor: Marcin Marski <marski_marcin_at_o2.pl>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 14:00:27 MET

Michal Bien wrote:

> 1. w warsztacie stolarskim kilka budynkow dalej wlaczaj sie duze
> urzadzenia - spada napiecie, przygasaja zarowki - dziala AVR

Po to jest

> 2. jak energetyka ma zly dzien to potrafi zdarzyc sie kilka-
> kilkanascie zanikow po ~0,5-1, max 2 sek. Takie dziwne zaniki - ktotsze
> przezywal nawet lepszy zasilacz bezpodlaczonego UPSa.

Mhm, ale czasem sie dziwne rzeczy z danymi potrafia dziac w takich
sytuacjach.

> 3. jak cos robia to nie ma napiecia po 0,5-1,5h. Ale jak juz wroci to
> dziala OK.

A jak wroci i znowu zdechnie, i tak kilka razy?? Wiem wiem, paranoja.
Rozwiazanie to agregat a wlasciwie 3, eliminuje to wlasciwie mozliwosc
wystapienia awarii do akcpetowalnej przy zastosowaniach
super-krytycznych. Ale to inna inszosc.

Pzdr
MarcinM