[reklama] Sklep godny polecenia

Autor: Filip Drunkenstein <adres_at_w.podpisie>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 13:58:42 MET

Witam.

   Zakupiłem właśnie monitorek. Co prawda używany... ale wielki :D i
pomyslałem co by się podzielić wrażeniami nt. sprzedawcy.

Firma na prawdę godna polecenia - wysyłka szybka (aż za szybka-kurier
mnie o 9:00 rano obudził). Kontakt mejlowy jak najbardziej przyzwoity.
W związku z moją niewiedzą, rónież telefoniczny - ten już bezbłędny.

Muszę przyznać, że zamówienie składałem pełen obaw. Kupować uzywany
monitor wysyłkowo - głupota! a co jeżeli (coś albo coś innego)...
Okazało się, że bezpodstawnie. Jedyna wada monitora to małe
przybrudzenie obudowy - już usunięte.

Jeżeli ktoś chciałby kupić coś dobrego i niedrogo, to naprawde
polecam.

A sprzedawca to... podkrakowski "RADIOTON ALWERNIA".

--
Pozdrawiam                    Filip Drunkenstein
** gg /bin/: 10110110111110010000111**