Re: jaki ups?? - takie samo pytanie, ale konkretna konfiguracja

Autor: Michal Pyka <mpyka_at_neostrada.pl>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 12:06:10 MET

Vulcan wrote:
> Sam posiadam APC 650VA do sprzętu monitor 19" CRT, Barton 2500, 1GB
> Ram, Radeon 9550 VIVO, drugi kontroler, 4HDD Barracuda, dwie
> nagrywarki (CD i DVD) +DVD-ROM (3nap.optyczne), Audigy 2ZS, Chieftec
> 420W DF i UPS pisze mi ze starczy zasilania na 9-10 minut. mam tego
> UPS'a obciażonego na wartość 252W i UPS pisze że nie zaleca sie
> podłączania dalszych urządzeń. Wiec wez lepiej przynajmniej 600.

No wlasnie taki bylby optymalny jak sadze. Musze zadzownic i sie spytac, czy
tymczasowo nie maja czy tez wogole ich nie ma w ofercie. Tak stwierdzam, ze
ten Fideltronik 700 prezentuje sie calkiem dobrze i chyba (moge sie mylic)
ma lepsze parametry niz ten APC.

Jeszcze jedne pomysl mam - wziac te 500-ke APC i zrobic tak, ze do niego mam
podlaczonego samego kompa + monitorowanie - w przypadku zanikow napiecia
najw. jest bezpieczne a pradazerny monitor go nie obciaza. W przypadku np.
dluzszego braku zasilania zrobic tak, ze automatycznie przechodzi w
hibernacje; wtedy monitor nie jest mi potrzebny... tak sobie mysle...

A co na grupie sadzicie?

-
MP