Re: jaki ups??

Autor: Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 12:07:51 MET

"Michal Bien" <mbien@wywalto.uw.edu.pl> wrote in message
news:Xns9602EA2A5CEECmbien@127.0.0.1...

> Jesli mozesz na UPS przeznaczyc ~300 zl to polecam kupic na Allegro
> APC Smart UPS 1000 [bez akumulatorow, ale pamietaj koniecznie o laczniku z
> kostka zabezpieczajaca], dokup do niego w miare przyzwoite akumulatory
[nie
> najtansze chinskie jednorazowki po 20 zl] i za ~300 zl bedziesz mial UPS
> ktory w sklepie kosztuje ~2500 zl, a jakoscia i mozliwosciami bije na
glowe
> wszystki chinskie i polskie produkty.

A mozesz cos wiecej powiedziec o tej operacji?
Czy moge ot tak po prostu podlaczyc taki akumulator:
do APC Smart?
Bo zastanawiam sie od jakiegos czasu nad taka operacja o ktorej napisales,
tylko nie wiem jak to dokladnie jest z tymi akumulatorami, wiec balem sie
utopic te ok. 300zl.

pozdrawiam
Zbyszek