Re: jaki ups?? - takie samo pytanie, ale konkretna konfiguracja

Autor: Vulcan <genomvul_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 10:46:09 MET

Użytkownik "Michal Pyka" <mpyka@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:cv8ku7$cf7$1@inews.gazeta.pl...
> Witam!
>
> Wlasnie mialem pisac na ten sam temat, ale wiedze ten watek to sie
> podczepiam. Dzis mialem dzien stracony przez wlasnie zabawy w energetyce,
> wiec klamka zapadla - w koncu musze kupic tego UPSa i prosze o rade:
>
> 1. Sprzet
> Monitor "19 (~120W wg instrukcji), Athlon 2400+, 2HDD Seagate,
2DVD-ROM/RW,
> Radeon 9100; zasilane Chiefteckiem 360W z PFC (pasywne z tego co
pamietam).

> 2. Zastosowanie
> [...]

Sam posiadam APC 650VA do sprzętu monitor 19" CRT, Barton 2500, 1GB Ram,
Radeon 9550 VIVO, drugi kontroler, 4HDD Barracuda, dwie nagrywarki (CD i
DVD) +DVD-ROM (3nap.optyczne), Audigy 2ZS, Chieftec 420W DF i UPS pisze mi
ze starczy zasilania na 9-10 minut. mam tego UPS'a obciażonego na wartość
252W i UPS pisze że nie zaleca sie podłączania dalszych urządzeń. Wiec wez
lepiej przynajmniej 600.

PS port komunikacyjny przydaje sie, bo mozena ustawic sobiec ze po zaniku
napiecia np, po ilu minutach komp ma sie zamknac i to jest przydatne jak nie
ma cie w domu i w tym miejscu zgadzam sie z Michałem - port komunikacyjny
jest potrzebny;]

Pozdrowienia, Vulcan
GTO RULEZ!!!

"My rządzimy światem, a nami... manga".