Re: migotanie LCD

Autor: <lev_at_k>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 22:08:54 MET

Woj wrote:

> Nie mam pod reką instrukcji, żeby stwierdzić jakie jest max odświeżanie
> R9100 przy 1280x1024. A najwyższy wyświetlany jako dostępny parametr to 70
> Hz. I wtedy wciąż migocze. :-( (za to jak przełączę na 1280x960 to mam 75
> Hz - i zero migotania.... co za cholera?!)

Częstotliwość odświeżania i tak nie ma tu znaczenia - powinno być
świetnie już przy 60Hz, tyle zresztą jest zalecane przy wielu modelach.
Przyczyną musi byc coś innego.

> Podanych przez Ciebie parametrów (Clock, Phase) nie mam w menu. Podłączam
> rzecz jasna nalogowo - ten model nie ma DVI.
> Jakieś inne koncepcje? ;-)

Na Twoim miejscu jednak jeszcze bym poszperał w OSD - nie spotkałem
dotychczas modelu panelu na analogu który by nie mial tej podstawowej
przecież regulacji. Źle wyregulowane parametry o których wspominał Kilu
dają właśnie "zakłócenia" objawiające się m.in. brakiem stabilności obrazu.

> Pzdr.
> Woj

Pozdrawiam