NEC ND-3500A i błędy.

Autor: SHARKIE <sharkie_at_irc.pl>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 22:14:06 MET

Witam.

Mój problem dotyczy napędu ND-3500A i błędów, które robi on przy
nagrywaniu dużych (200-700 mb) plików (archiwa zip) na płytach dvd.
Nagrywając pliki zrobiłem dla nich sumy kontrolne md5, żeby mieć
pewność, że dane nagrane są poprawnie. Niestety, praktycznie każdy plik
zawiera błędy. Nośniki są RACZEJ dobre (+R Sony), błędy przy kopiowaniu
z dysku na dysk nie występują. Co może być przyczyną błędów i jak
mógłbym ich uniknąć? Teoretycznie mógłbym popróbować nagrać to z niższą
prędkością zapisu itd, ale mimo wszystko wolę zapytać tu zanim zmarnuję
następne kilka płyt.

PS. Problem występuje tylko przy płytach dvd, z cd nie ma problemu.

--
SHARKIE