Re: "migotanie" LCD

Autor: nomysz <a_at_c.pl>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 13:29:59 MET

Woj napisał(a):
> Kupiłem wczoraj LCD Samsunga 710N. W sklepie po dość pobieżnym oglądzie
> obraz wyglądał OK (jak na LCD z matrycą TN), ale w domu zauważyłem dziwne
> "migotanie"obrazu - coś jak na CRT z odświeżaniem 60Hz. Tymczasem wedle
> mojej skromnej wiedzy LCD przy tej rodzielczości nie powinien sprawiać
> takiego wrażenia. Mam rację?
> Żeby było śmieszniej - odświeżanie podciągniete do 75 Hz zdaje się problem
> usuwać - tyle że mój R9100 nie da rady wyciągnąć takiego odświeżania w
> natywnej rozdzielczości 1280x1024.
> Czy więc jestem przeczulony (?), czy monitor jednak próbować wymienić, czy
> [...]

Nie wiem czy to sie przyda, ale moj LCD tez "pomigotal" jakis czas :)
Ale nie zlokalizowalem przyczyny. Moglby byc dwie: niska temepratura
(bo... hm... chwiliowo lcd znalazl sie na balkonie ;) ), albo skok
napiecia (dziwnie zarowki przygasly w pokoju). Z tym, ze u mnie problem
zniknal po 10 minutach.

Pozdrawiam