Re: migotanie LCD

Autor: Woj <womazur_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 20:29:31 MET

Użytkownik "KILu" <kilu@psxextreme.pl> napisał w wiadomości
news:cv8087$pvv$1@inews.gazeta.pl...

> Hm? Jakim cudem? Prędzej monitor na to nie pozwala.

> Podłączasz analogowo? Regulacja; parametry Clock i Phase. Najlepiej w
> czasie, gdy komputer wyświetla drobną siateczkę (zainteresuj się
> programami Nokia monitor Test lub NEC Monitor Test).
>
> k,

Nie mam pod reką instrukcji, żeby stwierdzić jakie jest max odświeżanie
R9100 przy 1280x1024. A najwyższy wyświetlany jako dostępny parametr to 70
Hz. I wtedy wciąż migocze. :-( (za to jak przełączę na 1280x960 to mam 75
Hz - i zero migotania.... co za cholera?!)
Podanych przez Ciebie parametrów (Clock, Phase) nie mam w menu. Podłączam
rzecz jasna nalogowo - ten model nie ma DVI.
Jakieś inne koncepcje? ;-)
Pzdr.
Woj