Re: Opinie o marce ACER

Autor: Przemek <szulo_at_buziaczek.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 11:33:07 MET

Użytkownik "T." <cashu@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cv1n8f$n4p$1@nemesis.news.tpi.pl...
> TravelMate 240 na Celeronie: marna wydajność, straaaasznie głośny (często
> wiatrak się włącza) i ogólnie niezbyt solidne wykonanie obudowy. Jeśli
ktoś
> chce koniecznie nowy to od biedy można takiego kupić ale NIE na celeronie.
>
> T.

Byłem w sklepie i sprzedawca pokazł jak działają te Acery. I rzeczywiście na
celeronie głośny a centrino prawie nie slychac. Jestem zdecydowany na tego
centrino. I zastannawiam się nad większa gwarncja czyli 24 miesiące za 250
zł.w media markcie jest taki sam z 24 misięczną za 330 złotych więcej.
Prosze o poradę czy warto wziąsć większą gwarancje czy lepiej dokupić ramu i
torbę i wyjdzie ta sama cena?
Proszę o poradę

Pozdrawiam
Przemek