Re: Opinie o marce ACER

Autor: Wonder <wonder34nospam_at_poczta.fm>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 13:13:18 MET

> zł.w media markcie jest taki sam z 24 misięczną za 330 złotych więcej.
> Prosze o poradę czy warto wziąsć większą gwarancje czy lepiej dokupić ramu
> torbę i wyjdzie ta sama cena?

Trudno coś radzić, prawdopodobnie nic ci się nie zepsuje w ciągu tych dwóch
lat, ale.. Mam monitor LCD Samsunga. Prawie trzy lata działał bez problemów,
a na dwa miesiące przed końcem gwarancji się zepsuł. Było coś z matrycą LCD,
została wymieniona. Gdyby nie był na gwarancji, to lepiej było by kupić nowy
monitor niż naprawiać stary. Teoretycznie możesz stracić 330 zł (jeśli nic
się nie zepsuje), lub zyskać kilkaset zł (jeśli coś drogiego się zepsuje).
Szanse na zysk masz większe niż w totolotku ;-)

Wonder