Re: GForce 6600GT PCI-ex 256MB

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 11:35:08 MET

Dnia 17 Feb 2005 05:52:32 +0100, Wicior napisał(a):

> Witam
>
> Mam pytanie do Was moi mili, otoz :
>
> Czy widzial ktos z Was graficzke GF6600GT na PCI-ex w wersji 256MB i na szynie
> 256bitowej ??
Nie ma takich kart. Wszystkie 6600GT są 128 bitowe.

> Pytam, poniewaz gdzies mi sie o uszy kiedys obilo, ze takowa jest, raz nawet
> widzialem takowa wersje na stronce sklep.benchmark.pl , czy jakos tak, ale
> wlasciwie nigdzie indziej o takiej konfiguracji tej karty nie slyszalem i jej
> nie widzialem.
Może chodzi ci o kartę gigabyte który na jednej płytce drukowanej
upchnął dwa 6600GT, 2 x 128 MB pamięci. Szyna danych jest 128 bit
(Gigabyte stwierdziło że jest to 256 bit, ale to tylko ściema, bo
każda karta ma po 128 bit). Karta ta nazywa się Gigabyte GV-3D1 i
działa *tylko* z płytami Gigabyte na nForce4 SLI. Cena za komplecik
płyta + karta = 2300zł
Acha, nie można połączyć dwóch kart GV-3D1 w SLI, bo już jedna karta
tworzy SLI (dwie karty na jednym PCB).
Produkt ciekawy, ale cena wysoka :(