Re: Opinie o marce ACER

Autor: T. <cashu_at_wp.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 11:57:57 MET

Przemek wrote:
> Byłem w sklepie i sprzedawca pokazł jak działają te Acery. I
> rzeczywiście na celeronie głośny a centrino prawie nie slychac.
> Jestem zdecydowany na tego centrino. I zastannawiam się nad większa
> gwarncja czyli 24 miesiące za 250 zł.w media markcie jest taki sam z
> 24 misięczną za 330 złotych więcej. Prosze o poradę czy warto wziąsć
> większą gwarancje czy lepiej dokupić ramu i torbę i wyjdzie ta sama
> cena?
Ram możesz sobie dokupić w dowolnym momencie, więc raczej wybrałbym
gwarancję. Czasem w niektórych sklepach da się wynegocjować nieco taniej (a
nawet za free) torbę do zakupionego laptopa. Jeśli nawet jej nie dostaniesz
to nie tragedia bo możesz fajną kupić np za 100 pln. Jednak rzeczywiście, na
dziś 256MB to mało i radziłbym ZAMIENIĆ (nie dokupić a zamienić przed
kupnem) na conajmniej 512MB. Oczywiście to nieco kosztuje, ale nie ma nic za
darmo.

T.