Re: program do naprawy / sprawdzania dysku

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 16:52:21 MET

"Andrea" cuvleh$puh$2@atlantis.news.tpi.pl

> Różnica głównie chyba z powodu mechanizmu indeksowania ntfs. Można jednak
> wyłączyć...

I wówczas ma być szybciej? ;)

> Wiem, to jest sensowne podejście. Ja mam u siebie na dyskach bardziej
> przemieszane i domyślny klaster 4KiB mi najbardziej odpowiada, inaczej kto
> wie...

A ja właśnie dlatego sobie posegregowałem to i owo. :) Oczywiście nie mogę
posegregować wszystkiego, bo na przykład nie mogę rozmieścić DeBeiXów tak,
aby małe były na tej partycji, a duże na innej, choć ;) kto wie -- właśnie
przyszedł mi do głowy pewien pomysł w związku z takim podziałem. Oczywista
grzebanie w DeeLeLach i EXEkach będzie tutaj konieczne. Może trzeba będzie
pomerdać edytorem w Folders.DBX na przykład. :)

> Wiem, sam ją poruszałem :)

A to niepotrzebnie pozostawiłem -- powinienem był skasować; :)
to nie moje słowa. :)

> Pozdrawiam

Re. :)

--