memtest+ i timmingi

Autor: bezrobotny <NOSPAMtralala76_at_go2.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 16:59:33 MET

- sciągłem najnowszego memtesta+, na obrazku (screenschot) widać wyraźnie,
że ten program pokazuje aktualne taktowanie pamięci - a u mnie nie pokazuje,
co jest? KT333
- czy ktoś zechciał by mnie oświecić co znaczą kolejne liczby w taktowaniu
pamięci, np. 2,5-3-3-3-7?
- co jest grane gdy w teście pamięci memtestem błedy pojawiają się wyłacznie
przy 5 teście (ale zawsze mniej więcej w tym samym miejscu i takie same)
[OT]
- jak uruchomić goldmemory, sciągłem ale uruchomić nie jestem w stanie...
;o)
- jaką komendą kasuje się zawartość ekranu w DOSie (clrscr czy jakoś tak)?