Re: Pentium 2 350Mhz c.d.

Autor: Piotr <piotrhns_at_gazeta.pl>
Data: Fri 11 Feb 2005 - 13:38:13 MET

fokbol wrote:
> Zainstalowalem windowsa 98.Cala instalacja trwala ok 6 godzin.Poprostu
> wszystko chodzi w zwolnionym tempie.Przegladalem biosa ale wdaje sie
> ze wszystko jest ok.Wyglada jakby byla zaklocona transmisja
> danych.Zastanwaielm sie czy nie cos zle podlaczone, ale wykluczam ta
> mozliwosc.Dysk jest ok,wiem to bo podlaczylem inny dysk i tez dzieja
> sie takie rzeczy.Pamieci mam okolo 200 ram,wszystkie urzadzenia
> wykrywa bez problemu.wiec nie mam pojecia czym to jest spowodowane.Z
> gory dziekuje za informacje. Rowniez Piotr:)

Ja uparłbym się przy uszkodzonym cache, trzeba jakiś program, który to bada,
nie podam z głowy jakiegoś konkretnego, poguglaj, a coś sie znajdzie.
Robiłem takie doswiadczenia i gdy wył w biosie cache 1 i 2 st, wówczas z p2
robił siękomp klasy 386.
Daj znać na forum, inaczej nie ma będzie grupa miała szansy pomóc Ci.

Piotr