Re: Pentium 2 350Mhz c.d.

Autor: fokbol <fokbol_at_wp.pl>
Data: Fri 11 Feb 2005 - 12:07:21 MET

Zainstalowalem windowsa 98.Cala instalacja trwala ok 6 godzin.Poprostu
wszystko chodzi w zwolnionym tempie.Przegladalem biosa ale wdaje sie ze
wszystko jest ok.Wyglada jakby byla zaklocona transmisja danych.Zastanwaielm
sie czy nie cos zle podlaczone, ale wykluczam ta mozliwosc.Dysk jest ok,wiem
to bo podlaczylem inny dysk i tez dzieja sie takie rzeczy.Pamieci mam okolo
200 ram,wszystkie urzadzenia wykrywa bez problemu.wiec nie mam pojecia czym
to jest spowodowane.Z gory dziekuje za informacje. Rowniez Piotr:)

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl