ABIT BE6 V1.2 objawy padu.

Autor: CODI <codico_at__usun_co_trzeba_poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 Feb 2005 - 13:38:23 MET

   Witam.
    Widzę że moga być trudności z podniesieniem nowego zestawy z płyta na
SIS620 więc może spóbuję odratować starą.
Komp się uruchamia, przechodzi testy, wykrywa dyski w biosie płyty jak i
HPT, pokazuje się screen obrazujący jak sprzęt mam w kompie jak przydzielił
przerwania wpisuje Building DPMI Index. i kupa.... dalej nie chce iść.
    Zawiesza się pomaga dopiero soft reset. Zmieniłem zasilacz wyjąłem
nadmiarowe pamięci i odłaczyłem urządzenia i nie poszedł dalej, nie zaczyna
bootowac z domyślnego urządzenia. Zastanawiam się co mogło się stac. 3
kondensatory mają objawy lekkiego wysuszenia ale ten stan trwa od ponad roku
i dotychczas płyta chodziła ok.
Jakies inne pomysły ?

Pozdrawiam