Re: Jakie głośniki za około 60zł

Autor: Technokrata <technokrata_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 Feb 2005 - 13:47:52 MET

On Fri, 11 Feb 2005 13:20:06 +0100, [B7] Yarii wrote:

> to tymbardziej argument zeby zamiast glosnikow kupic lepsze sluchawki
> chociaz za 60 PLN to niestety i dobrych słuchawek nie kupisz,

MAM SŁUCHAWKI!
SŁUCHAWKI SIĘ NIE SPRAWDZAJĄ!
PONIEWAŻ NIE TYLKO JA SŁUCHAM!
BO ROZMAWIAMY W BIURZE!
I BO STRAŻNIK PUKA WIECZOREM!
  ;)

> wysyłać taki towar? dolozysz 20 pójdziesz kupisz lepsze w miejscowym
> sklepie....

Nie jestem pewien. Wysyłka to 10-15zł, czyli mamy powiedzmy 75zł. Skąd ja
wiem, że nowe głośniki w sklepie za 75zł będą lepsze od tych właśnie
Samsungów? Powyżej przekonująco piszą, że te 5100 są bardzo dobre.

--
Technokrata
"Najtrudniejszy jest zawsze koniec miesiąca. Zwłaszcza ostatnie 30 dni."