Re: Dziwne historie z duzym dyskiem (dlugie)

Autor: tbg <i.hate_at_spam.com>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 13:58:49 MET

Użytkownik "McMac" <mcmac@pSlPuAsMnet.pl> napisał w wiadomości
news:420879cc.69883326@news.gazeta.pl...
> Witam. Ostatnio miałem ze swoim komputerkiem dziwne przejścia. Opiszę
dokładnie,
> bo nie wiem jaki szczegół jest istotny.

cala ta historia to proszenie sie o klopoty i dziwienie czemu powstaly.
tworzysz partycje roznymi narzedziami, pod roznymi systemami operacyjnymi.
korzystasz z roznych narzedzi do przenoszenia partycji i na koniec jestes
zaskoczony, ze sie nie udalo. zamiast przeghostowac system na backupowa
partycje (dodatkowo 9-tka symanteca potrafi juz robic inkrementalny backup
bez restartu, wiec nawet ghost jako taki nie zostanie uzyty, a tylko
stworzenie obrazu wejdzie w rachube) to kombinujesz jak kon pod gore. po
drugie na diabla ci tyle partycji, rozsadna struktura katalogow jest
wydajniesza, a bezpieczenstwo takie samo. jak poleci dysk to nic nie pomoze,
ani w jedneym, ani drugim przypadku, a same partycje padaja jak sie przy
nich grzebie. no i dodatkowo uzywanie ntbackup to niemal blaganie o
problemy. to narzedzie nigdy nie dzialalo jak trzeba i nie ma planow, zeby
zaczelo. juz nawet backup z nero lepiej sie spisuje.

tbg