Re: Dylemat - Creative GigaWorks S750 7.1 czy Logitech Z-5500 5.1

Autor: Calme <_madafakers_at_pf.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 13:53:12 MET

Użytkownik "Kaczo" napisał w wiadomości

> Na wstepie od razu przyznam, ze wiem iz niemal identyczny watek przewijal sie
> tu 3 dni temu, ale chcialem podejsc do tego problemu od nieco innej strony.

miło, że przyznałeś bo akurat ja mam dalej dylemat taki jak Ty :)

> [...]
> jest taki, ze pokoj ze sprzetem jest cholernie maly (3,35 x 3,37 - wneka 1,17
> x 1,25) i do tego w ksztalcie litery "L" i na chwile obecna nie widze
> mozliwosci przeniesienia mojego krolestwa do innego pomieszczenia :/ W takim
> wypadku czy 7.1 w ogole ma sens? Glosniki boczne mialbym niemal przy uszach -
> oczywiscie mozna je wyciszyc, ale rozchodzenie sie fal byloby prawdopodobnie
> "nie teges"... Sam nie mam czasu na gry, wiec 7.1 nie byloby uzywane
> szczegolnie czesto - filmow zreszta w tym formacie tez jak na lekarstwo.

doszedłem do takich samych wniosków - co prawda nie chodzi tu o wielkość
pomieszczenia - jednak w twoim przypadku te 200 wat więcej nie wyobrażam już
sobię wcale tego na takiej powierzchni natomiast 7.1 tak jak mówisz - takie same
wnioski - praktycznie brak filmów i gier - a do słuchania muzy tylko 2 dodatkowe
satelitki to już chyba przesada zwyczajna - u mie dochodził jeszcze dylemat bo
dodatkowy koszt na stojaki do tych 2 satelitek

> Dylemat 3: ergonomia.
> Przyznam, ze Creative po tym co zobaczylem w produkcie Logitecha stracil dla
> mnie kilka punktow. Nie wyobrazam sobie sterowania dzwiekiem za pomoca
> przyciskow. Ja po prostu musze miec mozliwosc pieszczenia pokretla ;) Logitech
> oferuje niesamowicie seksowny panel kontrolny (no... prawie tak seksowny jak
> moja kobieta ;P) i po prostu nie moge przestac sie w niego wpatrywac :)

design deklasuje Creativa na starcie to fakt i już nie przekonują mnie głosy
ludzi, którzy będą twierdzić, że wygląd nie ma takiej ważności - owszem osiągi
przede wszystkim ale także i wygląd ma znaczenie szczególnie jeżeli zestawik ma
stać w pokoju musi się jakoś prezentować a tu Logitech w tej klasie cenowej nie
ma równych

> Dylemat 5: konstrukcja.
> Nie wiem, ale jakos nie moge sie w pelni przekonac do tego, ze firma
> produkujaca myszki robi tak dobre glosniki :P Zaufac im?
>
> Ufff. Dlugie to, ale chyba wyczerpalem zagadnienie. Teraz czy ktos dotarl az
> do tad i jest w stanie mi jeszcze odpowiedziec? :)

w sobotę w końcu wyciagnąłem brejdaka do sklepu i ludzie byli tak mili, że
podłączyli nam ten zestaw Logiego pod zs2 - nie wiem nie jestem audiofilem ale w
tak dużym sklepie brzmiało to ślicznie wprost - mam porównanie do moich 7.1 na
tej samej karcie (inspire of kozz ;)
odsłuchiwałem specjalnie podszykowaną płytkę z róznymi formatami i kawałkami
filmików
dla mnie bomba i ostatecznie brejdak właśnie na Logitecha się zdecydował -
zaważyło min. wykonanie design to, że 7.1 u nas jak narazie to rzadkość i chyba
tyle to wszystko co mogę napisać na dzień dzisiejszy w środę odbiera głośniki
wtedy może jak będzie czas jakieś wrażenia już po instalacji w domu

Pozdrawiam
Calme