Re: Czy to dysk pada???

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 19:17:01 MET

Dnia 7.2.2005, Eneuel Leszek napisał(a):

> Zauważyłem i ściągnąłem co trzeba, ale jest kłopot:
> -- ściągnęło się
> -- rozpakowało
> -- podmontowało
> -- nie mogę wydrapać pliku IMA. :)
>
> Być może uda się z tego wypalić płytę, ale moim zdaniem będzie jakiś błąd. :)

Jak Ty lubisz sobie utrudniać życie. ;D

> No -- można. :) Ale tu nabijamy się z kogo?
>
> -- Z tych, dla których Windows są nie do opanowania?
> -- Z M$?
> -- Z tych, którzy się nabijają z M$, gdyż Windows
> są dla nich nie do opanowania?

A jakie to ma znaczenie? A gdyby ze wszystkich po trochu? Nigdy nie
zetknąłeś się z ironią? (za mocno robi się NTG)
Poza tym w końcu każdy ma do tego prawo.

> Ale jak się ma lewą kopię, to czy można żądać czegoś od M$? :)

Problem w tym, że "te prawe" kopie nie są pozbawione błędów i mają swoje
"kaprysy". I ani Ty ani sam M$ tego nie zmieni (choć cały czas próbuje ;D).

> No tak. :) Ale to raczej lubię jej widok, nie zaś ją samą. :)
> Czy jeśli lubię Ziutę -- wystarczy mi na nią tylko patrzeć? :)

Niektórym zapewne tak (za grosz rełmat^Wromantyzmu). ;D

> Chyba nie. :)

Za dużo filozofujesz. ;D

--
    Michu <michu_l(at)tlen.pl>
"O wszystkim decyduje środowisko. Dlatego anioły fruwające w niebie mają