Re: Czy to dysk pada???

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 18:04:45 MET

"Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> iuuasitnjjtc$.dlg@smutas.org

> Nie tę wersję, później poszła poprawka - za późno było na anulowanie posta.

Zauważyłem i ściągnąłem co trzeba, ale jest kłopot:

 -- ściągnęło się
 -- rozpakowało
 -- podmontowało
 -- nie mogę wydrapać pliku IMA. :)

Być może uda się z tego wypalić płytę, ale moim zdaniem będzie jakiś błąd. :)

> Choćby po to żeby się "ponabijać". ;D

No -- można. :) Ale tu nabijamy się z kogo?

 -- Z tych, dla których Windows są nie do opanowania?
 -- Z M$?
 -- Z tych, którzy się nabijają z M$, gdyż Windows
    są dla nich nie do opanowania?

> Jak już wcześniej pisałem "to żadna łaska, że OS działa" - zwłaszcza, jeśli

No właśnie. :)

> trzeba za niego płacić. I powinien działać nie tylko "prawym użytkownikom"
> ale i "zwykłym śmiertelnikom".

Ale jak się ma lewą kopię, to czy można żądać czegoś od M$? :)

 -- Jak pan śmie!?! Ukradłem panu samochód i okazuje się,
    że zacina się w nim zamek lewych przednich drzwi! Toż
 to niedopuszczalne w tej klasie auta!!!

> "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami siedzieć
> i przyglądać się jej." JEROME K. JEROME

No tak. :) Ale to raczej lubię jej widok, nie zaś ją samą. :)
Czy jeśli lubię Ziutę -- wystarczy mi na nią tylko patrzeć? :)
Chyba nie. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@acii.art.pl    '.O_'