Re: Czy to dysk pada???

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 22:11:08 MET

"Michal Lukasik" 19vta8lpbpl2h.dlg@smutas.org

> Jak Ty lubisz sobie utrudniać życie. ;D

Udało się. :)
Mam sprawne trzy listki, ale gorzej z gniazdami. :)
Najlepsze jest pierwsze, gorsze drugie, ale udaje się
tak wcisnąć pamięć, aby było OK, a najgorsze jest trzecie,
Czyściłem, ale nic nie dało się zrobić, tak więc wyjąłem
ostatni listek i ósz. :)

> A jakie to ma znaczenie? A gdyby ze wszystkich po trochu? Nigdy nie
> zetknąłeś się z ironią? (za mocno robi się NTG)

No. :) (to do tego NTG) :)

> Poza tym w końcu każdy ma do tego prawo.

Chyba tak. :)

> Problem w tym, że "te prawe" kopie nie są pozbawione błędów i mają swoje
> "kaprysy". I ani Ty ani sam M$ tego nie zmieni (choć cały czas próbuje ;D).

:)

> Niektórym zapewne tak (za grosz rełmat^Wromantyzmu). ;D

> Za dużo filozofujesz. ;D

Być może, ale to niewiele kosztuje. :)

> --
> Michu <michu_l(at)tlen.pl>

> "O wszystkim decyduje środowisko. Dlatego anioły fruwające w niebie mają
> piękne skrzydła, natomiast anioły chodzące po ziemi mają piękne nogi."

Poprawnie jest inaczej:

 "O wszystkim decyduje środowisko. Dlatego anioły fruwające w niebie mają
  piękne skrzydła, natomiast anioły chodzące po ziemi mają piękne nogi".

-=-

Dziękuję za tester. :)
Ostatnie gniazdo jest trochę niepewne. :)
Może powinienem jakoś porozpychać styki, może coś innego. :)

W każdym razie dziękuję. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@acii.art.pl    '.O_'