Re: Czy to dysk pada???

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 13:26:45 MET

"Michal Lukasik" 1spdi1h7qe1v1$.dlg@smutas.org

> I jeśli były prawidłowo zamontowane (zamocowane) nie miały prawa się
> "obluzować".

Czyli czyniły to bezprawnie? To sprawa dla prokuratury!!! ;)
(u mnie się nie obluzował slotowy Athlon, ale znam przypadki,
gdy do takiego obluzowania doszło)

> A proszę bardzo, nawet ISO tam znajdziesz. http://www.memtest.org/

[..] for creating a bootable floppy [..]

Ja nie mam flopa. :)
Chodzi o to, aby program uruchamiał się z dysku, nie z flopa. :)
W ostateczności mogę wypalić bootującą płytę CD/DVD i zaemulować
flpa, ale nie można na takim emulowanym flopie pisać. :)

> [...]

> A powinno.

Aha. :)
No -- teraz widzę bez trudu, że nie z Michałem Kaweckim rozmawiam. :)
Przecież to w Twojej stopce było o kłopotach z oknami w kontekście
klimatyzacji. :)

> Na koniec dodam, że IMHO stanowisz przykład "niereformowalnego usera",
> który tak się przyzwyczaił do problemów z komputerem, że uważa, że tak
> powinno być.

A o które Ci problemy chodzi? :)
Jak napisałem -- mój WME pracuje bezproblemowo. :)
Pod WXP notuje/notowałem trzy problemy: Jeden prawie
na pewno jest/był związany ze złymi stykami RAMu
i zapewne by wyszedł także pod WME. Drugi polega
na tym, że czasami trudno skasować jakiś folder.
Wiem, że to problem ogólny WXP, i wiem, że powymyślano
drastycznie pracujące programy, pomagające w kasowaniu
czegoś takiego. :) U mnie na szczęście folder daje się
bez trudu kasować po restarcie i takie niekasowalne foldery
przytrafiają się mi bardzo rzadko. :) Trzeci (z IE) jest
związany z przeniesieniem OE z dysku C: na dysk E: i poklejeniu
OE 5.5 z OE 6.0, i ani nie jest to problem zbyt trudny do
usunięcia, ani nie niesie ze sobą niebezpieczeństw, i nie
chce mi się go na razie usuwać. :) Oczywiście prawidłowe/normalne
zainstalowanie IE -- problem by rozwiązało, :) ale mnie zależy
akurat na takim zainstalowaniu, :) bo nie chce mi się modyfikować
plików DLL oddzielnie dla WME i oddzielnie dla WXP. :)

I chyba kończę tę dyskusję, bo nic ciekawego ona już nie wnosi. :)

Jeśli masz ciekawy program do testowania RAMu, który pracuje
będąc na dysku -- to możesz mi go podesłać m@ilem -- programy
takie nie są zbyt duże objętościowo. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@acii.art.pl    '.O_'