Re: Czy to dysk pada???

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 13:00:57 MET

Dnia 7.2.2005, Eneuel Leszek napisał(a):

> CPU na slocie. :) Kiedyś takie ,,nowoczesne" produkowano. :)

I jeśli były prawidłowo zamontowane (zamocowane) nie miały prawa się
"obluzować".

> Aha. :) A stacjonarne pracują tylko tam, gdzie je wyprodukowano. :)

> Czyli jeśli coś nie pracuje -- to nie wolno grzebać, aby nie uszkodzić. :)

Jak dziecko. ;D

> Nie wiem. Zapytaj twórców programów. :)

A po co? Po to wraz softem tworzone są manuale i faq.

> To może podeślij mi taki programik. :)

A proszę bardzo, nawet ISO tam znajdziesz. http://www.memtest.org/

[...]

> Wybacz, ale nie przyszło mi do głowy, aby dzielić post
> na dwie części i osobno je wysyłać na różne grupy. :)

A powinno.

Na koniec dodam, że IMHO stanowisz przykład "niereformowalnego usera",
który tak się przyzwyczaił do problemów z komputerem, że uważa, że tak
powinno być.

Z mojej strony EOT.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/    UIN 53883184  GG#1902559