Re: Czy to dysk pada???

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 15:02:53 MET

Dnia 7.2.2005, Eneuel Leszek napisał(a):

> [..] for creating a bootable floppy [..]

Nie ma to jak wyrwać z kontekstu (albo czepiać się słów - chyba tylko to
potrafisz).
Przeczytaj całe zdanie dokładnie.

"Here is some pre-compiled distributions of memtest86+. Memtest86+ comes in
three different way, first is a pre-build bootable ISO, second is a
bootable binary and third an installable package for creating a bootable
floppy. Third version are compressed in .zip and .tar.gz."

> Ja nie mam flopa. :)

Wiem i dlatego pisałem, że znajdziesz tam MemTest uruchamiany z CD.
Pokazać palcem?

http://www.memtest.org/download/1.50/memtest86+-1.50.zip

> Aha. :)
> No -- teraz widzę bez trudu, że nie z Michałem Kaweckim rozmawiam. :)
> Przecież to w Twojej stopce było o kłopotach z oknami w kontekście
> klimatyzacji. :)

W stopce mam często wiele mniej lub bardziej śmiesznych "pirdół". ;D
Co to ma wspólnego z moimi wypowiedziami na grupach/forach?

> A o które Ci problemy chodzi? :)

:D

> I chyba kończę tę dyskusję, bo nic ciekawego ona już nie wnosi. :)

Święte słowa. ;D

> Jeśli masz ciekawy program do testowania RAMu, który pracuje
> będąc na dysku -- to możesz mi go podesłać m@ilem -- programy
> takie nie są zbyt duże objętościowo. :)

Patrz wyżej.

--
    Michu <michu_l(at)tlen.pl>
"Internet Explorer sluzy do przegladania Internetu