Re: [laptop] Dell D600 czy IBM T40

Autor: Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 13:19:37 MET

"Yeti" <yeti_nur(no_spam)@poczta.onet.pl> wrote in message
news:cu7g61$kaf$1@news.onet.pl...
> Który z powyższych wybrać?? Przeszukałem archiwum na googlu i za wiele nie
> znalazłem.
> D600 ma lepszą grafikę Ati R9000 32MB podczas gdy T40 Ati R7500 32MG i to
> jak na razie jedyna różnica jaka udało mi się zauważyć.
>
> proszę o pomoc w wyborze

A widziales tego T40 na oczy? Czy porownujesz tylko cyferki?
Jesli chodzi o sam sprzet to IBM ma swietne oprogramowanie (profile
sieciowe, zasilania, wyswietlania) przelaczane jednym kliknieciem, system
parkowania glowicy hdd przy wstrzasach oraz obudowe ze stopow tytanu - na
ten komputer mozesz normalnie wejsc! Z T40 znajoj nie probowalem (ja mam IBM
R40 - na niego nie mozna wchodzic), ale sprzedawca w salonie IBM (na oko ok.
70-80kg) na moich oczach deptal po T40, zeby przekonac znajoma do zakupu (bo
chciala pojsc za owczym pedem i kupic Toshibe) i udalo mu sie ;)

No chyba, ze gry sa dla Ciebie priorytetem...ja na moim laptopie mam tylko
Moorhuhn i Porrastuvat - im R7500 wystarcza az nadto.

pozdrawiam
Zbyszek