Re: Laptop - jaki mi się śni.

Autor: profesjonal <profesjonalWYCINAMYCOSIEDA_at_o2.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 01:29:56 MET

> Wygląda na wałek. Popatrz na jakich aukcjach koleś zebrał komentarze.
>
> --
> Pzdr
> made_myself

Nooo, to teraz zrobiło mi sie przykro :/

Nie dość, że jestem chory, to jeszcze taki paszkwil...

Nie wiem, skąd jestes made_myself`'ie, ale jak będziesz przejeżdżał przez
Wrocław to zapraszam na wypróbowanie.
Albo jeszcze chwilę będę na Tlenie na wideokonferencji

Pozdrawiam
Profesjonal

PS. A jeśli chodzi o komentarze, to rzeczywiście nie mam ich najwięcej.
A poza tym kupiłem jakieś [§&$/§$§ ] kamyki mając nadzieję, że będę mógł dać
moją aukcję
na pierwszą stronę :(
10 zł poszło się ... niedoczytałem :/
A mówiła mama - naucz się synku czytać!