Re: problemy z monitorem Samsung 795MB

Autor: Vulcan <genomvul_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 01:26:53 MET

> no jezeli tak, to zasługują na nazwę szajsung (przez to pompowanie)

Cos Pan sie tak uparł na tego szajsunga, powiedzmy sobie szczerze, napedy
optyczne to sa faktycznie szajsungi (od zawsze - pamietam serie cd-romow x24
w 1998 roku ktore wygraly testy w chipie a potem mielismy 90% zwrotow na
serwisie) ale co do monitorow to smiem twierdzic ze samsung robi jedne z
lepszych monitorow, a w kategorii cena/jakosc na pewno najlepsze. Sam mam
samsunga 959 NF i jestem bardzo zadowolony. Inni mowia ze wola monitory z
maska szczelinowa, a mnie wkurzaja te zaczepy kineskopu, zreszta mam okazje
pracowac na monitorach ctx'y wysokiej klasy i niczym nie ustepuja one
samsungom.

A pani trafiła po prostu na wadliwy egzemplarz, ktory trzeba wymienic, a na
przyszlosc radze jak bedzie pani kupowala monitor przyjrzec mu sie uwaznie,
albo posunac sie jeszcze dalej poprosic sprzedawce zeby dal pani dwa albo
trzy nawet do przetestowania w sklepie (programik nokia jest do tego bardzo
fajny) i wybrac najlepszy. no i nie rzucac nim potem w transporcie, bo
rzutnie elektronowe to delikatne paskudztwa

Vulcan