Re: Laptop - jaki mi się śni.

Autor: made_myself <made_myselfSPAMIE_at_SSIJop.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 02:33:46 MET

profesjonal wrote:

> Nooo, to teraz zrobiło mi sie przykro :/

C'est la vie...

> Nie wiem, skąd jestes made_myself`'ie, ale jak będziesz przejeżdżał
> przez Wrocław to zapraszam na wypróbowanie.

Z Krakowa, ale niestety nie mam w planach wizyty we Wrocławiu...

I żeby nie było niedomówień.
Ja nie przesądzam, że chcesz kogoś przekręcić. Po prostu
nie urodziłem się wczoraj i wiem co się na świecie dzieje.
Tak to po prostu dla mnie na pierwszy rzut oka wygląda.
13 komentarzy z aukcji przedmiotów za 1pln i to od użytkownika
który ma zero komentarzy wygląda podejrzanie.
Laptop BCM też. Ostrożności nigdy za wiele.
Jeżeli wygram aukcję, to nie będzie problemu z przesłaniem
laptopa kurierem za pobraniem, żebym go mógł przy nim otworzyć i zobaczyć
czy nie dostałem 10 pięknych winyli Krzysztofa Krawczyka z płytkami
ołowiu pomiędzy nimi ? ;)

--
Pzdr
made_myself