Re: którą laserową drukarkę monochromatyczną: HP 1160, Xerox 3130, Kyocera 1020D?

Autor: Vulcan <genomvul_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 01:31:59 MET

Użytkownik "lesse" <lyszer@vp.pl> napisał w wiadomości
news:ctjfi8$98q$1@news.onet.pl...
> Zamierzam kupić wkrótce laserową drukarkę monochromatyczną.
> Raczej dużo nie drukuję, czasem jakąś pracę lub książkę. Po prostu
> chciałbym przesiąść się z atramentówek na dobry, tani, bezawaryjny sprzęt.
> Zastanawiam się nad trzema modelami: HP 1160, Xerox Phaser 3130 i
> Kyocera 1020D.
> Który polecacie?
> Pod względem możliwości najlepsza wydaje mi się kyocera... Nie wiem jak
> jest z awaryjnością i ogólnie przyjemnością użytkowania poszczególnych
> modeli. Lada moment ma wyjść nowy model xeroxa 3150, ale nie wiem czy
> [...]

Sam mam HP laserjet1150 i jestem bardzo zadowolony. wiem jedno omijaj
konca-minolta z daleka, ale widze ze glowisz sie nad innymi wie nie bedzie z
tym problemu. I sprawdz sobie jeszcze (chyba ze nie potrzebujesz) ktore z
nich maja printserver, bo jak nagle bedziesz go potrzebowal to okaze sie ze
producent kaze sobie slono za to doplacic. HP takowy posiada;]

Vulcan