Re: jaka Drukarka w granicach 300 zł?

Autor: Zazula <zazulla_at_WYTNIJTOgazeta.poczta.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 19:35:43 MET

|3eR|<0 wrote:
Myślę o HP albo CANON.

Jesli interesuje cie kupno uzywanej to polecam serie HP Deskjet 9xx, sama
mam 970cxi i mam do czynienia jeszcze z 940 i 980. Moja mam dodatkowo
zalozony duplex, w moim przypadku przydaje sie, gdyz jest to sieciowa
drukarka i nie musze leciec do drugiego pokoju przekladac kartek. Wszelkie
informacje znajdziesz na www.hp.pl. W tym momencie przegladnelam Allegro,
aukcja nr 41043925 [nie znam kupujace i to nie reklama a przyklad] to
drukarka jak moja. Sam duplex kosztuje na Allegro ok 100 zl.

--
Pozdrawiam
Zazula