jaka Drukarka w granicach 300 zł?

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 18:58:36 MET

Witam. Proszę o radę, nie znam się na drukarkach i nie mam z nimi
doświadczenia, przyznaje, ze nigdy nie miałem własnej drukarki.
Proszę o rade, interesuje mnie zakup drukarki, która spełnia:
- wielkość, dość mała, (ale żeby miała pojemnik na wydrukowane kart).

- szybka ( z tego, co widzę jak będzie 15-18str/s w mono będzie dobrze.)
- Głownie będę drukował tekst.
- CICHA
- Ekonomiczna ( tzn. dłużą się pojemność dyszy i bardzo tania, łatwa
wymiana, np.: dostępność bezproblemowa na allegro.).
- Jeśli chodzi o jakość wydruku kolorów nie przesadzajmy ani w te ani w tą
druguje z obrazów z telefonów. Zależy mi bardziej na dobrym odwzorowaniu
kolorów niz. na jakość DPI.
To wszystko....
Dzięki za rade. Epson z góry odpada. Myślę o HP albo CANON.