Używany UPS, ile wart?

Autor: Jacek S. <orm_at_znvyn.cy>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 19:36:51 MET

Witam!
Kumpel chce sprzedać używany UPS-450Pro firmy Fideltronik, max 450va / 270w-
pomyślałem sobie, że przy tych chwilowych zanikach napięcia, które nieraz
się u mnie zdarzają, może by warto go wsiąść... Sęk w tym, że ni bardzo
wiem, ile coś takiego jest warte - do jakiej kwoty można brać, a do jakiej
już lepiej sobie odpuścić. Zwłaszcza, że nie wiadomo, jak tam z
akumulatorami w nim ( BTW jak domowymi sposobami sprawdzić czy jeszcze
posłużą, czy już padają?).

--
-=Marcin S=-