Re: jaka Drukarka w granicach 300 zł?

Autor: MIR <miralex_at_go2.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 22:13:01 MET

> Jesli interesuje cie kupno uzywanej to polecam serie HP Deskjet 9xx, sama
> mam 970cxi i mam do czynienia jeszcze z 940 i 980.

Dobrze radzi!!
Potwierdzam, że ta mądra niewątpliwie kobieta Zazula dobrze Ci doradza.
Te drukarki od HP są bardzo udane. Piszę to w pełnym przekonaniu
- tym bardziej, że mam w użytkowaniu drukarki nie tylko HP, lecz również
epsonowskie oraz canonowskie.

Przede wszystkim, HP pracują niezwykle cicho. Mam jedną z nich w domu i
mogę nią całkowicie bezszmerowo drukować nawet w środku nocy.

Poleciłbym Tobie którąś z serii 900, względnie z wyższych 800, np. DJ-880C
lub 895CXi. Drukarki te nie są wprawdziej najtańsze w eksploatacji, ale są
naprawdę dobre - sam używałem ich do wydruku zdjęć, przy czym uzyskana
jakość, była trudna do odróżnienia od wydruków uzykanycj z drukarek
fotograficznych serii PHOTO.
( - ) MIR