Re: Komputronik - Refurbished

Autor: Szacho <szacho_at_WyTnijtOgo2.pl>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 11:08:31 MET

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@wywalto.uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns95F31081D3709mbien@127.0.0.1...
> [...]

traci uprawnienia gwarancyjne na cały zestaw (jako zestaw).

> Co to znaczy "wiuadomo"? Nie ma juz praktyczine typowej, ustawowej
> gwarancji.

jest, pomiędzy reselerem a użytkownikiem końcowym

>Wszystko zalezy od postanowien umowy gwarancyjnej - jesli
> statuuje ona, iz tracisz calosc uprawnien z gwarancji wskutek zerwania
> plomb to jest to prawnie skuteczne.

trzeba zawsze czytać gwarancję i w razie wątpliwości pytać sprzedawce "o co
chodzi?"

> I jeszcze jdna sprawa - jesli dysk zostanie wymieniony a nie naprawiony -
> musi byc wymieniony na _NOWY_

produkt serwisowy też jest uważany jako nowy (nowa, inna sztuka) i nic z tym
nie da się zrobić :-(

zapewne był nowy, a to że z nalepką "refurbished" to możesz mieć tylko żal
do producenta dysku, BTW sam miałem podobny przypadek z moim IBM, też
dostałem z nalepką serwisowa ale działa już przeszło dwa lata i status SMART
jest cały czas wzorowy :-)

O odzysku dnych z tego dysku to zapomnij, w takich firmach wszystko jest
wysyłane do dystrybutorów (a tam z kolei do producenta) i nikt nie będzie
sobie tym głowy zawracał, brutalne ale prawdziwe :/

--
***   P o z d r a w i a m   ***