Użytkownik "Michal Bien" <mbien@wywalto.uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns95F31081D3709mbien@127.0.0.1...
> Refurbished <faramirfaramir@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
>
>> Liczyłem na szybkie załatwienie sprawy, zwłaszcza, że byłem ich
>> stałym klientem, a na dysku miałem ważne dane. Po jakimś czasie
>> przyszla odpowiedź - nie uznają reklamacji, bo... dysk "samodzielnie
>> wymontowałem z komputera" i "Klient traci przyslugujace mu uprawnienia
>> w przypadku zerwania plomb
traci uprawnienia gwarancyjne na cały zestaw (jako zestaw).
>
> Co to znaczy "wiuadomo"? Nie ma juz praktyczine typowej, ustawowej
> gwarancji.
jest, pomiędzy reselerem a użytkownikiem końcowym
>Wszystko zalezy od postanowien umowy gwarancyjnej - jesli
> statuuje ona, iz tracisz calosc uprawnien z gwarancji wskutek zerwania
> plomb to jest to prawnie skuteczne.
trzeba zawsze czytać gwarancję i w razie wątpliwości pytać sprzedawce "o co
chodzi?"
> I jeszcze jdna sprawa - jesli dysk zostanie wymieniony a nie naprawiony -
> musi byc wymieniony na _NOWY_
produkt serwisowy też jest uważany jako nowy (nowa, inna sztuka) i nic z tym
nie da się zrobić :-(
>> Zresztą - gwarancja nie ma tu nic do rzeczy, sprzedali mi dysk
>> "Refurbished" jako nowy.
zapewne był nowy, a to że z nalepką "refurbished" to możesz mieć tylko żal
do producenta dysku, BTW sam miałem podobny przypadek z moim IBM, też
dostałem z nalepką serwisowa ale działa już przeszło dwa lata i status SMART
jest cały czas wzorowy :-)
O odzysku dnych z tego dysku to zapomnij, w takich firmach wszystko jest
wysyłane do dystrybutorów (a tam z kolei do producenta) i nikt nie będzie
sobie tym głowy zawracał, brutalne ale prawdziwe :/
-- *** P o z d r a w i a m *** __ __ __ __ ( / /_\ / |__| | | ___)_/__/___\_\__ |__|_|__|Received on Fri Feb 4 11:10:16 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 04 Feb 2005 - 11:51:04 MET