Re: Nagrywarka DVD - cos mnie trafi zaraz...

Autor: <lev_at_k>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 13:27:22 MET

fake box wrote:

> Od 4 miesiecy mam nagrywarke Samsung TS-H552B . Po 2 tygodniach przestala
> odczytywac jakiekolwiek plyty. Odeslalem do sprzedawcy i dostalem nowa. Po
> kilkunastu dniach zaczela psuc plyty. Tzn nagrywala niby bez bledow, ale nie
> potrafila ich juz odczytac. Inne napedy tez nie....

Niestety "klasyka gatunku" w wykonaniu napędów optycznych Szajsunga.
Nagrywarka DVD tej firmy którą znajomy zakupił w grudniu od tego czasu w
zasadzie non-stop jest w serwisie. W międzyczasie wymienili ją chyba
zresztą na nową - która oczywiście niezwłocznie.. padła :-P .

> WARUNEK to niska awaryjnosc.

Ten warunek spełnia m.in. NEC (przetestowane osobiście na modelu
ND-3500). Ma zreszta też pare innych zalet - jak lubisz bezproblemową
eksploatację to sprzęt dla Ciebie.

> Pozdrawiam
>
> fa kebox

Pozdrawiam & powodzenia