Nagrywarka DVD - cos mnie trafi zaraz...

Autor: fake box <fakebox_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 12:08:34 MET

Witam !

Od 4 miesiecy mam nagrywarke Samsung TS-H552B . Po 2 tygodniach przestala
odczytywac jakiekolwiek plyty. Odeslalem do sprzedawcy i dostalem nowa. Po
kilkunastu dniach zaczela psuc plyty. Tzn nagrywala niby bez bledow, ale nie
potrafila ich juz odczytac. Inne napedy tez nie.... Wymienilem firmware na
najnowszy i wszystko wrocilo do normy.
Po nastepnych kilkunastu dniach naped zaczal stopniowo coraz wolniej
odczytywac plyty. Obecnie , niezaleznie od tego czy czyta zapisuje , osiaga
maksymalnie x2.2 przyczym gorsze plyty wypalaja sie z bledem. Zapis wyglada
tak ze co ok. 1 sekunde robi krotka pauze i wraca do pracy. W nero bufor co
chwile spadal do ok 12 % poczym wracal do 100%. W alcohol 120% bufor jest caly
czas zapelniony, lecz nagrywarka wciaz zapisuje z max x2.2 i robi co sekunde
pauze. Wymienilem stery ASPI, sprawdzilem czy nie ma konfliktow, czy HDD i w/w
naped jest ustawiony na UDMA. Wszystko w porzadku.
Prawdopodobnie znow odesle ja do sprzedawcy i zarzadam wymiany.

Calkowicie zrazilem sie do tego napedu i chcialbym cos innego. Cena ok 300 zl
Zalezy mi aby nagrywala DL, szybko i bez bledow odczytywala Video-DVD, CD-R i
dobrze ripowala Audio. Co do predkosci zapisu DVD+/-R/RW to wystarczy mi nawet
x4.
WARUNEK to niska awaryjnosc.
Bardzo prosze o pomoc.<wazelina> Zawsze jak sie zwracalem do was o pomoc to ja
otrzymywalem i to czesto na wysokim poziomie. Licze ze tym razem tez sie tak
stanie ;) </wazelina>

Pozdrawiam

fa kebox