Re: Nagrywarka DVD - cos mnie trafi zaraz...

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 15:24:39 MET

"fake box" ctqcbi$jes$1@inews.gazeta.pl

> Calkowicie zrazilem sie do tego napedu i chcialbym cos innego. Cena ok 300 zl
> Zalezy mi aby nagrywala DL, szybko i bez bledow odczytywala Video-DVD, CD-R i
> dobrze ripowala Audio. Co do predkosci zapisu DVD+/-R/RW to wystarczy mi nawet
> x4.
> WARUNEK to niska awaryjnosc.

Ja mam Toshibę 5372 i zero z nią problemów, o ile nie nagrywam
na bardzo złych płytach. Na takich też mogę nagrywać, ale z innym
podejściem, że tak to nazwę. :) TDK nagrywają się bez jakichkolwiek
trudności. :) (i oczywiście czytają poza nagrywarką też bez trudności) :)

No -- i ma w nazwie słowo 'Samsung', jeśli żywisz ku niemu sentyment...

--
(_______) leszekc@@alpha.net.pl      | |