problem z HP LaserJet 1100

Autor: Red Scorpion <adristan_at_icpnet.pl>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 14:05:13 MET

Witam
Moja HP dziwnie się zachowuje (nie mam jej od początku) - otóż często papier
w środku w czasie drukowania jest gnieciony. Zauwazyłem, że kiedy zaczyna
drukować, to te widoczne przez frontową szczelinę dwie pary wałków (biały i
czarny) kręcą się z przerwami, tzn. pół sekundy się obracają, potem na
moment zatrzymują i tak w kółko. Podejrzewam że własnie kiedy papier
wyjeżdżając trafi na zatrzymane wałki, zatrzymuje się i gniecie. Wydaje mi
się, że te wałki powinny obracać się cały czas w czasie drukowania?
Moglibyście sprawdzić to w swoich 1100?
No i jeśli powinny - macie jakąś koncepcję co z tym zrobić? Po otwarciu
pokrywy widzę, że ten mechanizm przyktywający wałki jest przykręcony na 2
śrubki, może odkręcić i przeczyścić?
Dziękuję i czekam na spostrzeżenia i sugestie.
Pozdrawiam