Re: HIS Radeon 9550 w 1152 x 864 tylko 60 Hz

Autor: Kobold <kobold_at_xo.pl>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 12:35:21 MET

----- Original Message -----
From: "Koor" <nie@podam.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Sent: Wednesday, February 02, 2005 10:04 AM
Subject: HIS Radeon 9550 w 1152 x 864 tylko 60 Hz

> Witam!
> Mam problem, HIS Radeon 9550 w rozdzielczosi 1152 x 864 wyswielta mi tylko
> 60hz mimo ze jest ustawione 75 Hz. Nie jest to zwiazane z monitorem gdyz
> pod
> stara Riva TNT2 obslugiwal takie parametry.
--------------ciach--------------

Kumpel mial ten sam problem, niestety sobie z nim nie poradzil, lekko
podirytowany oddal karte i wymienil na karte z ukladem NVidia. Ta
rozdzielczosc byla w jego przypadku sprawa priorytetowa.

> Kolejna dziwna rzecz: nie moge odpalic ATI Catalyst, laduje sie ale nie
> wlacza.

Zeby odpalic Catalyst control panel musisz miec zainstalowane w win xp
Microsoft .NET Framework (do pobrania przez windows update). Pisze o tym na
stronie ATI w sekcji dawnload przy pobieraniu driverkow - wystarczy czytac
co sie sciaga.

Pozdrawiam
Kobold