Re: Problem z odświeżaniem ASUS Radeon 9600XT/TVD

Autor: tbg <i.hate_at_spam.com>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 12:38:16 MET

Użytkownik "Arek" <ariusz@polbox.com> napisał w wiadomości
news:ctnqvc$mog$1@news.lublin.pl...
> W niedzielę oglądałem sobie filmy przez TV-out, wszystko było ok. W
> poniedziałek po włączeniu kompa zauważyłem że zawęził się obraz (w pionie)
> zmieniła się częstotliwość odświeżania (OSD monitora pokazuje 50 Hz)
podczas
> startu systemu. Właściwe odświerzanie (85 Hz) i rozdzielczość włącza się
> dopiero przy okienku logowania Windows. Co może być przyczyną?

po pierwsze jesli masz catalysty z control center to je wywal i zainstaluj z
control panel. po drugie zdefiniuj min 2 schematy wyswietlania. 1 - monitor,
2 - dual monitor + tv z theatre mode, (jak nie uzywasz g400 do napisow to
potrzebujesz 3 - tylko tv) i jak ogladasz film to wlaczaj 2 lub 3, a jak
pracujesz/grasz to zmieniaj na 1. i wszystko bedzie juz pieknie.\ dzialalo.
teraz twoj komputer mysli, ze telewizor jest podstawowym "wyswietlaczem" i
do niego dostosowuje odswiezanie. staraj sie przy restarcie pamietac, zeby
bylo tylko na monitor ustawione, bo sie moze "samo" przelaczyc w nie ten
tryb co trzeba. geneza tego zjawiska jest rownie zawila i niejasna jak proba
wyjasnienia wyginiecia dinozaurow.

tbg