HIS Radeon 9550 w 1152 x 864 tylko 60 Hz

Autor: Koor <nie_at_podam.pl>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 10:04:48 MET

Witam!

Mam problem, HIS Radeon 9550 w rozdzielczosi 1152 x 864 wyswielta mi tylko
60hz mimo ze jest ustawione 75 Hz. Nie jest to zwiazane z monitorem gdyz pod
stara Riva TNT2 obslugiwal takie parametry.
Rozdzielczosc 1024 obsluguje normalnie 75 i 85 Hz.

Kolejna dziwna rzecz: nie moge odpalic ATI Catalyst, laduje sie ale nie
wlacza.

I ostatnia dziwna rzecz: pokazuje mi sie tylko jedna zakladka "ati" w
Pulpit -> Wlasciwosci, ta w ktorej jest button do wlaczenia Catalysta, ktory
i tak sie nie wlacza. Zaraz po zainstalowaniu karty byly wszystkie (kilka
zakladek) i tyle je widzialem.

Karta: His Radeon 9550 128 mb (128 bit)
System: Windows XP Prof. SP1
Sterowniki testowane: oryginalne z plytki jak i najnowsze ze strony
producenta karty.

Koor