Re: LG GSA-4160B vs NEC 3520A

Autor: made_myself <made_myselfSPAMIE_at_SSIJop.pl>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 12:33:42 MET

Użytkownik "Damianin" <damianin_wytnij_to_@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ctqd3e$nfo$1@inews.gazeta.pl...

> Uważasz, że bardziej "udane" nagrywarki robi Pioneer niż LG? :) Rozwiń
> myśl, bo wydaje mi się, że Pioneer jest nienajlepszy (bazuję na
> cdrinfo.com).

Dokładnie tak uważam :)
Uważam też, że LG robi duuuużo lepsze nagrywarki niż Samsung, który jest
poza konkurencją zupełnie jeśli chodzi o trwałość i jakość wykonania.
(Miałem do czynienia z niejednym wyrobem Samsunga.
Jak dla mnie jest to firma pokazująca jak nie należy robić sprzętu.
Jedynym wyjątkiem są imho ich monitory.)

Poza konkurencją jest też Plextor, ale całkiem w drugą stronę :)
Często używam ich cd-rw i jak dla mnie, jeśli chodzi o "kulturę"
pracy, jakość nagrywania i trwałość to jest to niedościgniony wzór.
(No i PlexTools :D)

--
Pzdr
made_myself