Re: Pojemność dysku

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 23:26:49 MET

http://www.computer.istore.pl/sklep,740,10090761,40320318641990,03,,pl-pln,83140,0.html

> Czy tak jest faktycznie, czy mnie gdzieś ginie te brakujące 7 GB? Ma ktoś
> taki dysk i może rozwiać moje wątpliwości?

Pojemność dysku zależy od tego jak liczysz GBajty,
jakim systemem go sformatujesz, na ile podzielisz partycji etc....
7GB to niecałe 5% pojemności i może wynikać z "marketingowych"
przeliczników GB dyskowych na GB rzeczywiste....

ax