Re: Sound Blaster Live 24bit 7.1

Autor: Tomasz Szulborski <spam_at_bilbo.int.pl.nospam>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 00:15:19 MET

On Wed, 2 Feb 2005 00:01:18 +0100, MariuszH wrote:

> Chyba wszystkie karty muzycznesą lepsze od AC97 ;)
> A tak poważnie to jeżeli nie masz jakichś większych wymagań to SB Live
> będzie niezłym wyborem.
> W stosunku do droższych kart jest pozbawiony programowo kilku funkcji które
> mogą się przydać przy "regulacji" dźwięku.
> Pozdrawiam
> MH

W zasadzie zadnych bajerow nie potrzebuje, zalezy mi na w miare malych
opoznieniach, znosnej jakosci wejscia mikrofonowego, ktore nie
znieksztalcaloby tak bardzo dzwieku (na tym co teraz mam dzieje sie cos
takiego http://bilbo.int.pl/~felek/smieci/ac97.mp3 ) i bezproblemowej
wspolpracy z 2 glosnikami

--
/-=< http://bilbo.int.pl >=< http://felek.jogger.pl >=< GG#642761 >=-\
|            }=> To miejsce czeka na Twoja reklame ;) <={            |